Frågestund - svar

Är du kär just nu?
Jag tror det, ja

Har du pojkvän/flickvän?
Nej men skulle gärna vilja!

Varför började du blogga?
Det var mest det att alla hade blogg just en tidsperiod. Sen fastnade jag vid det och nu är det en del av mitt liv

Har du husdjur?
Nej mina föräldrar vill inte ha något i hemmet tyvärr

Fritidsintressen?
Fotboll och letar just nu efter ett ställe jag kan dansa på, i en dancecrew, hiphop streetdance (har dansat förrut, men har haft uppehåll i ett år)

Vilka har du strulat med?
Haha rolig fråga.. Kan inte rabbla upp alla men dom jag känner och så; Daniel Anvell Jonathan Andreasson Alexander Borgqvist Andreas Larsson Andreas Pettersson Martin Kvillert

Vad är ditt favoritplagg att ha på dig?
Det skulle nog vara mig underbara tröja som jag köpte i spanien för 40kr. Både snygg och bekväm

Vilken är din favorit affär?
Har många men kanske UVX

Har du färgat håret någon gång?
Ja färgat några gånger och slingat en. Men nu har jag min riktiga hårfärg

Vem kände du först av Elsa och Alice?
Båda har gått i min klass sen 3an, men lärde nog känna elsa först

Vill du bli kändis?
Det beror på vad jag skulle bli känd för. Som bloggerska, ja. Men inte tex hollywood fru

Kan du lägga ut en bild på dom kläderna du ska ha första dagen i skolan?
Självklart, om jag får tid!

Har du runkat av någon nån gång?
Haha ja

Har du strulat med en tjej?
Om jag inte minns fel, ja

Har du någon gång älskat någon och fått en känsla av att du vill gå tillbaka till den personen?
Älska är starkt ord, men ja liknande flera gånger

Vad har du för mobil? Iphone 4

Har du älskat någon på riktigt någon gång?
Hm det var en jobbig fråga.. Aa det tror jag men inte som "jag vill gifta mig med honom-älskat"

Såg att någon som hette paow kommentera din blogg, va det Paulina Danielsson, bloggerskan?
Va kul att du märkte det. Vet faktiskt inte, men vem annars?

Är du kåt i mig?
Ja självklart Alice Persson ;)

Vad tycker du om mig?
Du är väll helt ok Elsa Körle..

Comments
Postat av: Anonym

player..

2011-08-21 @ 21:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0