Myskväll hemma

Pappa klagar på att jag aldrig är hemma, så ikväll gjorde jag pappa glad genom att vara hemma!
Så det blir mys med thai mat, godis, film och bara myyyyssaa!! Just nu tittar jag och pappsen på Grinchen,
min absolut favorit julfilm!



Både igår och idag köpte jag lite blandade grejer. Har även kollat in några saker som får bli julklappar ;)
Det är så trist att barnbidraget tar slut så snabbt, och nu ska man köpa juklappar den här månaden också :(
Men jag kan inte klaga på julen!

Det nya från gårdagen och idag

Comments
Postat av: Sanna andersson

Hej kan inte du göra en videblogg o visa alla din kläder o skriva typ lappar som de står min favorit tröja så visar du det eller typ favorit pjamas liksom snälla.. :D

2011-11-27 @ 10:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0