Sätter igång bloppis

Så fort jag har städat ur mina garderober så sätts det igång! Men kommer därimot först ge elsa och alice chansen att ta det dom vill ha, eftersom jag har lovat dom det nu i säkert ett år.
Tänker inte sälja till folk som bor i Norge, Norrland eller liknande, utan sådana som bor närmre (jag bor i Mölnlycke, 10 min från Göteborg). Jag kommer ta ca 20 kr betalt för allt jag säljer, (kanske tom gratis om jag är på bra humör?) beror självklart på märke, kvalite mm. Kläder skor smycken väskor, allt säljs

Ni som är intresserade: gäller att ni har koll, för det kommer när som helst, då och då!


Comments
Postat av: alicee

love you <3

2011-11-05 @ 16:35:54
Postat av: Anonym

Varför börjar alldrig loppisen??

2011-11-14 @ 13:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0