Blandat inlägg

Ska träffa älsklingen om typ 1 timma. Så ska fixa mig lite och så nu..
Ikväll har jag ff så har tjejmys eller liknande hemma då!

Läskig grej som hände igårkväll:
Jag va på väg hem från Sparris, så gick det en man typ tio meter framför mig. Så pratade jag i telefon med Sparris bara för att jag tycker det är läskigt o gå ensam på kvällen när det är mörkt hehe.. Och så kollar jag bak i 3 sek och sen när jag kolla fram igen så är mannen framför mig borta. Och det enda stället han kan ha gått är in i skogen. Så jag säger det till Sparris i telefonen. Och han bara skrattar för att jag låter löjlig. Men sen hör jag att det låter i skogen, men tänker bara att det är vattendroppar och sånt. Men så började det låta jätte mycket och jag fattar att det inte bara är vattendroppar. Så jag kollar in i skogen och ser mannen där inne bara stå där helt still och stirrar på mig! Så jag börjar nästan springa och jag säger till Sparris att det va en man i skogen och han blir typ bara tyst.. Men som tur va så tror jag inte mannen följde efter mig, antagligen eftersom jag pratade i telefon.
Detta är en true story..

Dagens outfit ;)

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0